Ahad, 14 Mac 2010

APA KHABAR WAHAI AHLI KELAS????

Hello...Hello...Hello...

ASAS 50 tumpang lalu. Sudikah kalian membaca nukilan yang kugarap ini? Kalau tak sudi, tidak mengapa. Kalau boleh, sudi-sudikan jiwa, ringankan jari membelai tetikus dan jangan malu jangan segan nak memberi ulasan. Hahahaha...

Baiklah, pertamanya, aku nak minta maaf sebab sekian lama aku tak menjengah blog yang menjadi pengikat pertalian persahabatan kita dahulu. Bukanlah apa-apa. Cuma nak bagi penerangan secara komersil. Huhuhu.

Memandangkan sekarang kita sedang bergelumang dengan kerja yang sangat memberi kegembiraan jiwa, aku sarankan kawan-kawan jangan terlampau sangat memberi tekanan kepada otak kalian. Buat dengan tenang, sabar. Anggap kerja-kerja itu sebagai KEKASIH YANG DIANGGAP. Jadikan dia sebagai seorang KEKASIH HALAL. Bolehkah?

Kemudian, aku nak ucapkan tahniah kepada kalian atas berjaya menjadi pendominasi KEJOHANAN OLAHRAGA IPG KAMPUS IPOH KE-25. Mana tidaknya, semua acara yang disertai ada muka kalian. Memang terbaiklah!!! Kita bukannya LEMBIK macam yang mereka lemparkan kepada kita. Lihat, kita berjaya buktikan. Andai diberi peluang untuk menubuhkan sayap baru, memang aku setuju.

Baiklah, akhirnya, aku nak ucapkan selamat maju jaya kepada semua ahli kelas. Semoga sentiasa berterusan bersabar menghadapi cabaran yang menanti di hadapan.

J3 TERBAIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan: