Ahad, 4 Oktober 2009

info kesihatan.......

INFO KESIHATAN....

kiter an kos pj...kne fit slaloo...wlopon aku tak fit mne pown...

*kurang tidor boleh mempengaruhi keseimbangan hormon leptin dan ghrelin yang boleh meningkatkan nafsu makan.(engat sket...jgn slaloo stay up...tak elok...kekadang ckop ler...)

*menurut kajian ,pompuan byk kne sket tulg belakang kerane mempunyai kegemaran terhadap coklat yang tinggi berbanding lelaki.(coklat memg sedap nk wat cner???)

*Waspada lemak tepu.....lemak jenis ini boleh membuatkan bdn anda naik sehingga 3 kali gande..contohnye...marjerin,donat,kentang goreng,keju,salad dressing,dan ais krim..

*amalkan lah meminum air kosong..boleh membuatkan kiter cepat kenyang....(pasnie order air kosong jer erk)

sampai stu je la...t kiter smbong agi....



kemal....

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ni msti cilok kat mjlah yg ko bli tu an....huhu




kin

J3 | 09 berkata...

huh.. nseb bek ak x mhk sume tu.. aha..




aguero

J3 | 09 berkata...

ala kemal....
tak payah la sambung....
ntok korang2 sumer nak maklumat lanjut belilah majalah remaja keluaran terbaru....
tak pon baca majalah i-sihat...
lagi masyuhk....


AKU

J3 | 09 berkata...

hahahah....bosan2 la ...sje jer...
tapi ade yg aku tambah dr majalah len la....
law beli kne kuar wet dowh...hahah


kemal.....

J3 | 09 berkata...

jmpe cik seah pun orait..