Ahad, 4 Oktober 2009

pErEmpUAn yAng sUkA bErAhsIA

ow ingat lelaki jew tak suke rahsie2???....
amik nie perempuan lak nak bukak rahsia....



bile lelaki kate: cantik'y baju u ri ni...beli kat alamanda ae?
dalam hati perempuan: suke ati ko lah nak puji ikhlas ke tak ikhlas, janji aku pakai baju..


bile lelaki kate: emmmm wanginyer....
dalam hati perempuan: alamak tersembur banyak lah..dosa lagi..ahh wangi lambang
bersih..daripd aku bagi ko bau badan aku ni kang kate lain lak..kubo masing2..lantak ko lah nak cakap ape..wahai lelaki..terima kasih la yer..dosa pmpn nmpk aje


bile lelaki kate: ko wat part ni, aku wat yang ni (asgment)
dalam hati perempuan: hesh...aku rase cam nak wat sumer jerk...bole cayer ker hasil kojhe dak lelaki nie?


bile lelaki kate: nanti jumpa kat tempat bese kol 10 ae..
dalam hati perempuan: dak laki slalonyer tak tepati masa pown (pandang remeh).bek aku datang kol 11 tu pown untunglah kalo da nampak batang idongnyer..


bile lelaki kate: ae purse u cantik la, sape bg kat u?bole i tengok?
dalam hati perempuan: pe barang beb orang bagi!!beliler brader..tak de duit cakap jelar...nak intai duit aku lak..


bile lelaki kate: u free ke ujung minggu ni?
dalam hati perempuan: sebok ahh tanyer..asyik nak ngadap muke ko jek..lemau ler..baik aku bizikan diri..


bile lelaki kate: gaji u dah masuk ker? (lunch d pizza hut)
dalam hati perempuan: seriezly mamat ni tak gentle gile..tak taw malu pown ade gak..da taw tak de duit ajak gak makan kat pizza lagi tuh!!jgn harap aku nak wat2 paham..


bile lelaki kate: awak ok ker? (nangis)
dalam hati perempuan: ley blah tak mamat nie?sengal tol..da tengok aku nangis bole lagi nak tanyer ok ke tak....(yg sebenarnyer..)wargh....nyesal aku g bagi balek cincin emas kat ex..kalo tak ley gadai..


bile lelaki kate: awak tak ngantok lagi ker?gadis tak elok tido lewat...
dalam hati perempuan: poyo tol arr..tak elok konon..gadis zaman skang banyak keje..memang tak cukup siang, knela stayup...da maju la katekan..ko tu haa..g men jao2..kaco jerk..nak chow lu tak sampai ati lak an..

Tiada ulasan: