Isnin, 16 November 2009

AKHIRnyer......BG dijumpai....(Bayi Gemuk)






so..........
tiada lagi persoalan........
SIAPAKAH BG?????????

BG was freedom.............

6 ulasan:

J3 | 09 berkata...

sian BG ..aq rase ni ugutan buat BG. jadi,, buat BG anda fkir2 kanlah.. mahu kah anda terus dipermainkan...??? bukankah anda punya hati dan perasaan seperti manusia lain juga??

~cegu ika~

J3 | 09 berkata...

adeyh...comel bangat dong
sape nie???sengal dowh jol nie....dah excited nk taw dah...pape pon....i'll wait 4 it...spe la insan bertuah nie??


kemal...

J3 | 09 berkata...

la...leh lak cmtu ek. asal tue sangat bg tu...wei bg tu orang lah, tu patung. aku rasakan jol ko kena pakai spek ni. tambah lagi 8 mate. baru boleh bezakan kot. saperlah bg ni. even aku tak on9 slalu tapi aku adalah dengar pasal bg ni. tak pelah bg t sampai satu masa t aku tau jugak. so prepare lah ye. huahuahua


nns

J3 | 09 berkata...

PESANAN BUAT INSAN BERNAMA BG..

Hemm,,,
BENCI??
Mengapa anda berfikiran bahawa kami akan membenci kewujudan mu BG???

Sila perjelaskan.

J3 | 09 berkata...

~cegu ika~

J3 | 09 berkata...

eh aku tak de niat nak menghina BG???????????
seyes niat aku ni adalah untuk membebaskan BG.......
percaye la BG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




jol