Jumaat, 13 November 2009

SIAPA " BG"?????

8 ulasan:

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

hmmmmmmmmmmmm...........
misteri sgt la tu yekkkkkkkkk.........
jgn sampai aku......................
ah malas r nak citer lelebih........
chow



jol

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ingat hang tu ape nak men sorok2 lak


AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ape semua ni??
nape mesti rahsiakan identiti??

~cegu ika~

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

tros terang je le cam kami2 nie...jujor lagi terang....hehehe...jgn biarkan idop anda diselubungi misteri

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

lper lak ltk nme..

kemal...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

kewujudanmu tidak patut dkatogorikan sebagai BG mahupun misteri............ tapi jadilah insan yang kami sume kenal ye..sesame berkongsi suka duka n saling kenal mengenal.... kiter kan kawannnnnnnnnn.........................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gen E Us

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

btul!!!!!!!!!!!!
aku stuju dgn Gen E us..
ape yg nak disorok2kan nyer........
same2 kongsi suka dan duka r...........
bru sporting...........
harap ko sedar la yek BG........
malas aku nak ckp lelebih......
kunk aku termaki plak................


chow

jol

Tanpa Nama berkata...

maki jer la... toksah tetehan