Selasa, 10 November 2009

penawar hati.....

wahai kawan-kawan semua....kita semua bakal menghadapi peperiksaan yang bakal mawarnai masa hadapan kita nanti..so di sini aku nak berkongsi sikit penawar yang insyaAllah dapat membuatkan hati anda tenang dan dapat menghilangkan tekanan yang melanda kita semua...

- selalulah buat solat hajat
- doakan bukan tok diri sendiri jer tapi tok kite semua
- ambil wuduk dikala tekanan mula menyerang
- baca semua walaupun tak masuk dalam palotak daripada tak baca langsung
- jangan terlalu risau tengok orang lain asyik study (entahkan masuk ke tak tu) - ini akan mengundang tension
- doakan tok orang lain....
- sentiasa senyum hehehehe

pe lagi ekh......korang pon taw pe yang terbaik annnn

1 ulasan:

J3 | 09 berkata...

btol nie...aku stuju gler ngn fakta kt atas tuh...n agi satu..byk2 la bce ayat suci alquran...mge hati berseh kembali...

nie jer ceramah ntok arinie..hehe

kemal....