Isnin, 16 November 2009

dear ika...............

13 ulasan:

J3 | 09 berkata...

nape ni....
cube cter........
tak mo la majuk2.......
hahahahaha


jol

J3 | 09 berkata...

btol3.....
x mau ar mjuk2 an....
ika....
soey beb,,,,,
(^,^)

J3 | 09 berkata...

kin

J3 | 09 berkata...

kerana seorang teman...
aku mudah terasa..kerana aku punya perasaan..
kerana seorang teman...
aku pergi membawa diri..kerana aku menghitung kesilapanku..
dan kerana seorang teman...
aku mahu kau mengerti..amat tinggi nilai persahabatan ini bagiku..

.........................

maaf buat insan bergelar TEMAN...

ikhlas..
~cegu ika~

J3 | 09 berkata...

hahhaha...
lawak r korang...
manje2 yekk.''

jol

J3 | 09 berkata...

hahhaha...
jgn r cm ni...
tak besh r....
aku pun TEMAN korang...


jol

J3 | 09 berkata...

neway,kina,,aq pun nk mintak maap gak..
wlupun aq x pggil ko dgn glaran yg spatutnyer...(kak kin)..xbmkna aq x hormat ko..aq hormat ko..bukan stakat hormat,aq syg ko sesgt.yela...ko da cam kkak aq da.. maner tak nyer,,,makan bersuap,,men make up2 sesame,, tuh smua masih segar lam kotak ingatan aq nii...sbab tu la aq xnk mende2 cam ni tjadi...gado kcik jer,tp ley tinggal kesan lak..org kater makan dlm gitu..
so,kat cni,aq nk pesan..lpas2 ni jgn ar sesegan nk atang blik aq erh...wlupun blik aq bkunci,ko ktuk sampai rboh,,aq tetap akan bukak utk ko.
coz aq syg ko.

kiter kawan kan!!!
~cegu ika~

J3 | 09 berkata...

hahahahha.........
pelik r korang.........
cm budak kecik lak...
tapi cm sonok j majuk2....hahahahahh

J3 | 09 berkata...

lupa lak letak name..
jol

J3 | 09 berkata...

jol jgn nk ngengade eh.nakal je.g bace buku,

J3 | 09 berkata...

~cegu ika~

J3 | 09 berkata...

tp btoi ke suar aku koyak ika????
konpius......hehe





kin

J3 | 09 berkata...

ala....aku x kesah la ko nk pggl aku kakk ke...nenk ke....mkck ke....tdahal la....
yg pg td tu bkn mksd aku kowg x respek aku.....ko phm an ctene....
aku g ske kowg x pggl kak tu.....bru nmpk mude cket....huhu....



kin