Ahad, 13 September 2009


attention....
ni unni plak nak cakap....
hoho...
firstly....
aku nak mntk sorry la kat sume klo ako de wat salah...
bagi sespe yg de mkan dalam tu....
kuar2kan lah yea....he...
raye t aku wat open rumah...
so bg sespe yg sdi dtg...
dtg la...
pntu tbukak...
k ah...
tu jew...
adios...

2 ulasan:

J3 | 09 berkata...

kinah.....kakak kinah...
akku pon nk ckp slamat arie raye....
dtg la umah gak.......kemal..

J3 | 09 berkata...

aku pun nak ajak korang datang teratap buruk aku k...
datang la beramai2 k...
korang taw an alamat aku...t dah sampai muar..rojer2 la aku...insyaallah aku ley ambik korang...
teratap buruk aku nampak j buruk...hehehe..
tapi korang kena tahu taw...
tempat tu la tempat yang TERBAIKKK untuk aku,selama aku hidup didunia ini...



"JoL"