Isnin, 14 September 2009

KHAS untuk SANISHA A/P BOGARAJA

pantunku untuk mu...hehehe

Baju kurung maupun sari;
Cantik berseri di hari bahgia;
Deepavali maupun Aidilfitri;
Kita bersama berkongsi raya.


Pulut dan lemang juadah asli;
Kari dan rendang menambah selera;
Selamat DeepaRaya ucapan diberi;
Buat semua seluruh J tiga.

Dua tiga kucing berlari,
Lama lama kucing penat,
Selamat Hari Raya Aidilfitri,
Sorry tak dapat hantar kad, Tapi BLOG pun ok wat!

Membeli belah di pasaraya,
Sambil mengurat anak Pak SAUFI,
Kalau puasa Selamat Hari Raya,
Tak puasa sambutlah Deepavali! (gurau2 sanisha)u know me an....


Bunga raya berwarna-warni,
memikat hati Si SANISHA,
Selamat Hari Raya dan Deepavali,
perayaan untuk bangsa Malaysia.


Hari Raya disambut meriah,
rakyat Malaysia bergembira selalu,
Malaysia aman makmur selalu ceriah,
melupakam segala yang pahit dan pilu.


Selamat tinggal diucap jangan,
Ucapkan hingga bertemu lagi,
Bermaafanlah rakan dan bukan,
Agar sengketa dapat diketepi.




"JoL"

5 ulasan:

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

honestly,, i am speechless. haha. c( : pantun yang cukup menarik. i like it. terima kasih daun keladi,, ada masa buat lagi. haha. c( : newayz,, sajak engkau on da way. c( : yang terbaik punye... i think. haha. c( :

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

alorrrrrrr...
tak kan tok nisha je kowt????
aku pun nak gak
huhuhuuhu

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

sape nie????????
letak la name....aku tak tahu t sape yang komen...
hmmmm...
so tak dapat la wat pantun untuk ko...
hehehehee



"JoL"

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

alamak soryyy....
tak sempat nak letak
ni AKU




AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

hah...
AKU da btaw dah...
so stel ekh
AKU nak syair....
hakhakhak


AKU