Jumaat, 18 September 2009

SELAMAT BERCUTI!!!


127 ulasan:

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

kinah...
knp kepala ak senget??
x aci r...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

selamat bercuti utk kak kin juga. selamat hari raya aidilfitri. jgn lupa satu perkara. bawa kuih raya. yeah... haha. c(: hye wait, sok blk sama2 kan? haha.

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ops luper lak...
luper nk display name...
td tu fathul...

fathul...hello!!!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

style gler...



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

sempat lak dy wat gambar2....
hehee....slamt bercuti...
kiter blek sme2 an....

kemal....

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

kin... nanti ak tempah kad kawin kt ko jela...



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

law!! pandai nyew..mstilakan.. kin_digital katekan>>>!!

ika~ape je?!!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

kepala kau tak sengetlah fathul. kau je yang post macam itu. haha. c( :

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

wah!! da nak kawen yek??da de calon kerr???sapela yg btuah tu yek!!!



ika~ape je??!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

tu foto gedik fathul...
tp yg baju kaler krim tu nampak smart ar..


aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

kinah...
dah ade owg tempah kad kawen tuh
dah boleh ah wat biznez...
gempak ah...

kin_digital sdn bhd.


kemal.....

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

betuah sgt ker???
urm...untonglah....

kemal...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

kpd sespe yg mmrlukan khidmatku....
juz call me...
hoho...
to fathul...
kpale ko mmh teleng...x leh tlg dah...
hehe...

kin

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

btuah sangat...



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

kapla abah ko sopi....
smart abah mu....
dh mcm ap ntah...
nmpk cam ikan bilis ad r ko tu..
hahahahahaha...

fathul...hello!!!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

aguero dah de calon....
namenye gadis screen saver laptopnyer...
huhu...



kin

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ye latuh betuah...
ahakzzzz......

gler konfident dowh jwpn dy....

kemal....

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

kinah,, u blk dgn siapa sok? dgn kite ke?

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

hehe..aguero!! sape je calon ko tuh?? xnak knalkan kat dak2 klas ker??.................ep!! korang kul 1 da nih!! bantal busuk korang da panggil kan?!


ika~ape je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

lau x btuah pun,tp x rugi ler....
ikan bilis x gedik tau... huhu..
kin... keep scret, wakaka..


aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

saya semalam tak tidur pun. tidur 30 min je. berjaga sampai sekarang. giler ni. haha. c( :

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

tgu kin siap kn kad ak ler....



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

fathul..ni gadis misteri
aku dah lama melihat kau dari jauh
dan aku terpesona...




gadis misteri

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

owh ni mesti penah kantoi nagn kinah nie...
kinah,,,,,ko rase dak pompuan tuh betuah ker
dpt dy....
ahakzzzz.....
give ur komen...

kemal...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

spe lak gadis misteri....

blur2....

kemal....

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

siapa ni... perempuan misteri?

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

to sanisha...

aku ngan kemal pegi pukul 3ptg...
tak same ngan kamu la...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

k aguero....
tadahal...
ko blnje aku kfc...
aku keep secret...huhu...



kin

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

oraitt...




aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

jeng-jeng!!! ape semua ni?? fathul!!! jelaskan....



ika~ape je?!!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ala...
sape la gdis misteri tuh...
untg la fathul...
dah de pminat...
ye dak...
kan kemal kan....

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

fatul..
ko jgn curang ngan ak....


aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

erm...
bg aku dowg tu bgai pinang blah 5 kowt...
hoho...
aguero and ******
huhu...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

aah....memang untong...
blom ade setaon agi dah de secret admire...
aku pon tak de spe2 ...

kemal...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

hoit...
saper lak gadis misteri tu???
sukati lah nk tgk dr dkt ker, jauh ker, sblh ker...
yg pasti jgn misteri sudeh..

fathul...hello!!!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

tipu! kemal ade ar!! name die patrick bsuk!ahaks!



ika~ape je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

bunian kot....



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

mane fathul?! jom kite terjah!!



ika~ape je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

(^,^)





gadis misteri...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

kwang asam towl la eka nie...
patrik bkn balak ah....
mengong,,,,
dy tak ley ckp pon...
senyum je reti....

comel an....eka...


kemal....

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

lah. kenapa tak blk sama2? lagi best. newayz,, siapa gadis misteri ni kin? adakah kamu fikir apa yang saya fikir? haha. c( :

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

bunian???
wah!!!!cun tuh weh
angkot je r



kemal..

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

no komen....
hihi...
weh...
oppa dah blek ea????
ptt la senyap je die...
huhu...



kin

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ala... msti korang2 jek tu... haha....



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

korg nk wat konspirasi lak ek...
xper...
sanisha, bg tahu cpt...

fathul...hello!!!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

hanya gadis je yang tau sape gadis misteri tuh...
huhu...
btoi tak gadis2???



kin

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

tak de mendenyer la kitowg nk jdik gadis misteri...


kemal....

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

btowl kinah....

kemal...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

gadis2...
diam2 sudeyh....




kin

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

hey si gadis yg ayu!!!
jeng~jeweng~heheh...gadis2 mengerti!!

ika~ape je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ait...
awat blog tetbe jd pteh...
mlm lailatul qadar kew???



kin

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

malam jumat nehhhhh....
jeng jeng jeng....


aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

huhuhu...
xper...


fathul...hello!!!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

tula korang!! g mention `bunian' td kan?? tu ar da jd putih jek!!
errr...seram!!


ika~ape je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

tula korang!! g mention `bunian' td kan?? tu ar da jd putih jek!!
errr...seram!!


ika~ape je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

dah tdo ke sme owg????



kin

Tanpa Nama berkata...

gud monin malaysia!!!wey dak2 j3!!mangon2 rayer wey!!heheh......tau ar cuti..ni msti sumer owg nga wat air liuw basi ni kan!!!!


ika~ape je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

oppS!!!luper sign in ar td!sory boSS!!! tetibe jd pendtg hram lak!heheh... wey!korang!bangon ar...aq chat sowg2 ni..nak ajak kemal ,ktowg da puas chtting sebelah2 semalm!huhu~

ika~ape je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

WOOOOO...........korang malam tadi heboh tol ekh....
bukan nak kejut AKU,,,,,
huhuhu
maklumlah penat berkejaran anta asgmen semalam..
hehehehehe
tu yg tido awal


AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ha!patot arr..tdo awal upernye!!x amarica arr....

ika~ape je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

munink...



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ha!!tuh taik mate!!


ika~ape je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

morning....

haah weh...smalm memeg cam pasar blog nie dowh
laju jer msok...to AKU...

kemal....

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

KORANG SUMER NI BALIK KOL BAPER????




AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

HAI,SAYA BUDAK BARU..............CBE TEKA SAPE NI......

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

cape nih???!!! nak wusha!!


ika~ape je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ak blek besokkk...
lngsir byk x siap jait lg...



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

to AKU..aq alek ptg ni..


ika~ape je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

AKU....aku dah gitaw dak sekor tuh...
kiter nk wat stori bod pas raye...

kter cabot cpt2 aw...lariiiiii

kemal...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

untonglah ade owg jait langser...
ntah ruper ape ntah jadik nye t...

kemal...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

wargh!!kaen langsir tuh bpe ela ek cmpai x ciap lg??!

ika~pe je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

mane je BUDAK BARU td??lesap da? baru jew nk wusha!!


ika~pe je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

mmg untung, mmg btuah
kn ak da ckp smlm, huhu...
em, jd la lngsir...
x kn jd biskut rye...



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

saya tengah buat layout baru untuk blog nie ye. jgn nak merepek atau fikir bukan - bukan pasal bunian lah apalah.

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ntah pen teka2...lak dy...
ponin2...


kemal....

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ye ler aguero...
dak kecik nie...t gantong langser...
pakai krusi yg tinggi sket aw...
tak sampai karang...

kemal....hehehe

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

wah.....
AKU memang da cbot awal2 lagi....
AKU ptg ni gerk...
tp flight 9 malam........
huhuhuhu
jom kemal....
biarkan dier terkontang kanting setelkan tm tu..
woi...make sure langsir AKU perfect yer....
sebab ni langsir tok uma banglo...
sbab tuh pnjag bjela
UNA NAK MEN BOLING...
SAPER NAK JOIN




AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

org gaji la yg pasang...



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

nama saya naam..........

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

lngsir utk jiran ko ehhh...
kantoi..



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

namirah.

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ha....
tu la pasal...
pe guner org gaji belambak tuh
nak aply jawatan kosong????
jd org gaji AKU...
bek pakai tangga jerk

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

nak gak men bowling...
tp aku bla petg nie la...

kemal...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

wey~bley jek una nk g men boling tuh?! law stakat boling tas katil bek tayah doh..

ika~pe je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

owh...owg gaji psg erk aguero...
untonglah!!!
crik owg gaji tgii2 sket aw...
wakaka

jgn mara....heheh

kemal...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

100 markah untuk sanisha...........
spe je yang blek mlm ni ek.............
klau aku tau,aku amek flight kol 9 pagi eh....
sob,sob..



naam

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

wahhhh....
menyambung g kowunk ni ea....
dah la tggalkan aku sowg2 mlm td...



kin

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ramai org blk waktu mlm le.

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

dah tuh tetiber blank jer page nie...
cbot ah...
lgpon mate aku ngantok tahap dew dewi la mlm td..


kemal...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

lau stori bod x siap, bru ak mara thap dewa..



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

engkau bls comment org lambat sangat kin. itu sbb org dah rasa ngatok. haha. c( :

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

rugi ar ko mal...
x mrase mlm llailatul qadar....
he


kin

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

die nak join dak2 men boling pg nie kat ipoh parade
tp tak jadi sebab nak saving......
padan muker die....
mbazir jer tau....
tak padan ngan poser....
uish kemal lak salah orang....
tp tak pelar....
a`ahhh
AKU share langsir ngan jiran
baru hepening raye nie



AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

cne ko mara thp dewa tuh weh...
tak elok mara2...nk raye nie...


slamt arie raye ...maap zahir bten...

kemal...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

wei AKU,, kau masih ada kat sana ke? nanti kena bersiap kul brape?

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

HAHA............
RYE NI AKU JEMPUT JORANG SUME TOK BAGI DUIT RYE KAT AKU...........
KIHKIHKIH.........

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

weh AKU...ade owg nk mara kiter ah
kos tak wat stori bod...

cbotttttttttttttt

kemal....

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

spe yang mintak wet raye tuh
tak segan btowl....

kemal....

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

YUP...
im stil here...
nga kemas2 nie...
td uncle deris da coll
so comperm 4ptg dy tgu kt dpan blok j
elleh...
stakat dak kecik tu nak mara tahap dewa..
tak goyang lar....


AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

nak men gak... tp korang blnje ar...
huhu..



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

WEH KEMAL LU CKP BEK CKIT EA...
SKALI WA TIBAI LU........
XRYE NTI..........

mNE ZUL YE??AKU NAK GTAU SOMETHING YANG MLIBATKAN NYAWA NI........HAHA.....

NAAM(MIRA)

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ada org tu die nak gi lost world of tambun sangat sangat. haha. c( :

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

hohohoho...
btowl2....


kemal...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

wow! 102 comments.

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ko g la kejot jol tuh....
blok f...



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

SAPER YG NAK G TU SAN????
uish...
elaun da msuk pon stil mintak simpati lg....
tau ar nak raye...
jagn ar kedeng sagt bro


AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

la takkan tak tahu kut. kakak kin kitalah. siapa lagi.haha. c( :

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

la... elaun abiz beli kain lngsir...



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

naam...
ko ker yg mintak wet raye tuh...engt spe ntah


hahaha...almmklomlah kiter an tak dpt elaon agi..

kemal...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

sanisha, pe topik ari ni???


aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

sian..



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

weh wat la new post...
penin lak nk tron2 kan byk kli nie...

byk sgt dah nie...

kemal...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

huwa~nak alek umah.....


ika~pe je?!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

Aku bkan tak nak dtg blok f 2,nti wat gempak je.......aku xnak wat pasal......snag cte,ak jd romet dy je la,snag aku nk berbicara soal maut ni.............
ika......mne je??
weh mal,asal senyap???
berbicra la ngan ayat2 cnta......
kihkih......

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ha...ha....
jom ar g LOST WORLD OF TAMBUN.....
kte maen aer......
g pown kowunk an dah lme x kne ear....
cian plak aku tiok....
he.....



kin

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

aku sket prot dowh...
tuh ah snyap sket nie....

pokobondo la aku nk bicre..ayt2 cinte...
kowg bley ah..
de penglmn...

kemal...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

kin... pas rye lar..



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

haa...
tau tak per AKU pon da penat ni...
bia AKU wat ekh new post....
tgu arr da habis exam
baru arr enjoy kat tambun tuh.........
sambil kumpoul elaun bnyak2
amboi???? bnyak ker lgsir ko beli tuh?
asyik lgsir jer ko nih...
balag kuih??karpet merah??sofa empuk??
kata anak soleh?? hakhakhak



AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ko sarapan nasi mlm td kot...
huhu..



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

lepas semua org dapat elauns.

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

sume da ad...
tp.............


mercun x ad la!!!!



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

MENGONG GILER KO????
DA SARAPAN....M;ALAM LAK TUH???
NE SATU KO NIE???
CAM KATAK ARR....
DUA ALAM....


AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

WEH,mal ko crit brit ke.............
sapu la myak angin..........
ika ane??td kta nak usha.........
nape name ko agero?nama kt ic ke??
mercun je tau,bnyak2 la wat ibadat dh hjung2 pose ni..ish,ish,ish.......

NAAM(MIRA)

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

sambung kritikan anda di post yang seterusnya: kritik,, kritik,, kritik| c( :

sanisha.

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

p new post.


aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ne de srpan...
sengal dowh aguero nie...

kemal....

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

Selamat...Hari Raya...Hari utk bersukaria...Selamat...Kami ucapkan...untuk kita rai sampai tahun depan...Dum...Dam..Huh??

idongdotcom