Ahad, 13 September 2009

jika aku jatuh..


BISMILLAHIRRAHMANNIRRAHIM...

Ya Allah, jika aku jatuh cinta
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu .

Ya Muhaimin, jika aku jatuh hati
Izinkan aku menyentuh hati seseorang yang hatinya bertaut padaMu
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.

Ya Rabbana, jika aku jatuh hati
jagalah hatiku padanya
Agar tidak berpaling daripada hatiMu.

Ya Rabbul Izzati, jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.

Ya Allah, jika aku menikmati cinta kekasihMu
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malamMu.

Ya Allah, jika aku jatuh hati pada kekasihMu
jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia padaMu.

Ya Allah, jika Kauhalalkan aku merindui kekasihMu
jangan biarkan aku melampaui batas sehingga meluoakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya padaMU...
AMIN....





aguero

3 ulasan:

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

nk komen tajuk j nie....
kalau jatuh hang bangun j la sendiri....
hhehehehe



"JoL"

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

yela.... x suh ko pun....
reti la ak nk bgun....



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

bertaubatlah kamooo...sebelom dikafankan..wah!!

kemal