Sabtu, 26 September 2009

i'm back!!

smpai kul 5 td.. pnat gler...



aguero

25 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

oit sopi...aku balek g awal laaa...aku dok blok sengsorang smalm betamankn ramai makhlok Allah yg ghaib yg x bisa dlihat smalm... ape aku nk tulis act eh... watever ,,buat j3,, welcome back!!!!!!!!!!!!!!!!!!

espiranza.aha berkata...

penat sangat gaye camla dia yg drive bus

Tanpa Nama berkata...

oit,, sape espiranza ni oi???

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

hehe....
soro sori sori....
tersesat lar...
AKU pon terkezut


AKU

Tanpa Nama berkata...

boleh lak tsesat ek.. wei akak kt sebelah ko name saedah ke?

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

BILE MASE LAK ADE KAKAK KAT SEBELAH AKU NIE???
YANG KO NI SAPE???
TAK RETI2 NAK LETAK NAME???


AKU

Tanpa Nama berkata...

2 je la ayat ko...'x reti2 ltak name???' haha... my name is..... anynames !!!!!!!!!!! hua3!!

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

uih??
name sebenar aper??
ade masalah teknikal lar nie


AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

apsal gado2 ni???



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

aku nak taw sangat sape anynames tuh???


AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ak pon x tau....
bru bkak blog neh...




aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

yg ada ternmpak sesat tuh,
aku yg terbuat..
hurm........


AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

ler.......




aguero

Tanpa Nama berkata...

woit... kowang memang ngam.. kecik pun same jer..

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

SAPER YG TAK BERNAMA TUH????


AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

jge sket mulot...



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

NTAHNYER....
JAIT KANG

Tanpa Nama berkata...

MULUTKU............AKU AMAT SAYANGKANMUUUUUUUU....

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

pape je.



aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

..............................??????

AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

fed up tol la




aguero

Tanpa Nama berkata...

aku juga turut bkata...........'pape je gak'...'fed up tol la' n '........????????'

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

takot ke




aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

APEHAL NGAN DIA TUH????


AKU

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

mabuk kot




aguero