Khamis, 17 September 2009

KEPUTUSAN BANCIAN SEMASA......belum muktamat.

A. YA >>> 0%
B. TIDAK >>>5.3%
C. JARANG2 >>> 0%
D. KADANG2 YA,
KADANG2 TIDAK. >>> 0%

????? tapi ada seorang manusia yang kurang faham bahasa melayu/tekanan jiwe/psychological stress
kot............

menjawab E.? pelik,tapi benar....so, 5.3%


...aku akan memastikan statistik ini berjalan lancar...
...tempoh undian sehingga 28 september 2009,12 mlm...

7 ulasan:

J3 | 09 berkata...

saya tak faham kenapa "JOL" ingin membuat semua ini. biarkan saya menanggung beban kerisauan ini. "JOL" sambutlah hari lembaran anda dengan meriah. jgn lupa bawa kuih raya tau? :)

sanisha.

J3 | 09 berkata...

weh...pebende nie...
mnde kcik je pown...
x kan la smpai nak mnggung beban smpai cmtu skali...
come on la...
dah la...
ttup je cte nie....
abeh cte...

J3 | 09 berkata...

ayoyoyoyoyo.........
pesal nie?????????
bnda cam ni pon nak amek siyez n jadikan isu kebabooommmmmmmm.....
lepak arrrr
masing2 da besar.........
da tau pk mane baik mane tak baik
da tau pk care nak uruskan maser
so i think diz is not a big deallll
n so sndiri mau ingat
tak best arrr kalo camni....

J3 | 09 berkata...

blh saya tahu siapa dua pengkritik di atas?

sanisha.

J3 | 09 berkata...

semangat dowh mamat sekor nie...
tak abez2 undian dy...
udah2 le tuh...

gi men jaoh2....hehehe

kemal....

J3 | 09 berkata...

bia la... dgr je ckp abg....



aguero

J3 | 09 berkata...

aku sje j nak tgk riaksi korang...

hahhaha


"JOL"