Ahad, 13 September 2009

mINtaK amPUn

yuhuuuu.....AKU pon nak gak semak2.....
asSalamualaikum tok sumer kekawan....
di kesempatan ni, da nk menjelang raya, di samping bulan mulia yg lom habes lg nie........
AKU nak MINTAK MAAP BEBANYAK......sekiranya ada.......
TERKASAR bahasa, TERSILAP bicara, TERMARAH yg tak kena, TERTANYA yg tak tentu hala, TERSASUL yg tak sengaja, TERPUKUL di mana2, TERPEKIK di telinga, TERHANTUK di kepala, TERPINJAM harta benda, TERMOODY tak semene-mene, TERUMPAT bila2, TERUSIK yg sengaja, TERLEWAT yg tak segaja dan sengaja, TERKEREK saje2, TERPELI tak sedar diri, TEROVER pula, TERCARI gado tak tentu pasal, TERJERIT bagai nak gila dan macam2 TERRR....lagilah....
MAAF DIPINTA YER....
kata kemaafan AKU yg ikhlas dr ati, dr ujung rmbut smpai ujug kaki, dr buah pinggang knan ke kiri, dr jantung ke paru2 ni....khas AKU tujukan tok korang yang bernama KAK KINA, UNA, KEMAL, IKA, NANIE, FATIN, FATIMAH, MIRA, ILA, SAN, FATHUL, SAUFI, SYAM, BRO ZUL, NAJIB-NAJIB, AZRUL,HASIF..........
yg bek tu sumenyer dari ALLAH S.W.T....
yg sebaliknyer tu dr AKU selaku hambaNYA yg jahil lg hina....





AKU

Tiada ulasan: