Isnin, 14 September 2009

kawan........


kata mak,
KAWAN tu ibarat lebah,habis madu sepah dibuang.......

kata abah,

KAWAN tu umpama bunga ros, dipandang cantik dipegang sakit......


kata atuk,

KAWAN tu seperti air, terus me ngalir.....


kata nenek,

KAWAN tu bak bulan, dipuja dan disanjung tp nun jauh di sana ....


kate sedare,

kawan tu mcm makanan, kawan makan kawan!!


kata abang,

KAWAN tu seperti lembu, me ngikut saje ape dikata........


kata kakak,

KAWAN tu tak ubah macam durian, bau je busuk tp sedap dimakan....


kata adik,

KAWAN tu macam biskut, sekejap ade sekejap takde........


kata aku,

kawan tu tak kisahlah camner..
walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR, BAK
BULAN, SEPERTILEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT!!!


dia tetap kawan....

tau tak sebab ape???

sekali aku dah kawan ngan dia selamanye dia ttp kawan aku...
itu cara aku berkawan..!!
:-)




walaupun kita me mpunyai kekasih, tapi
teman tetap paling setia.

walaupun kita punyai harta yg banyak,
teman tetap paling berharga.





aguero

2 ulasan:

J3 | 09 berkata...

sory.... tjuk artcle ni "kawan"... bkn "kewan" k..



aguero

J3 | 09 berkata...

hmmm biar abg edit k...
adik tak reti nak betulkan ea...
hahahahahahah


"JoL"