Ahad, 13 September 2009

first tym

assalamualaikum n salam sejahtera...

ni frst tym aku tulis kt blog ni..tu pun pasal baru tau cmner nk bukak n bru jer sanisha dtg bilik ajar aku...haha..pada pagi hening subuh ni aku bru bace ape yg korang tulis kt blog ni.. aku t x de la rajin nk wat coretan akal genius aku kt blog ni coz aku ni jenis nak menaip pon lembap tahap karma sekarang je dah 5 minit aku amek mase nk taip ni.. aku pon slalu giler2 salah tekan keybord ni n plus aku nye tangan kiri dicipta untuk menekan huruf A saje kt keybrd ni..selebihnye,tugas menaip sume dibuat olah jari antu blah kanan aku..huuuhh.penatnye nk menaip!!!!

ni ader satu pengunguman.....

SAPER RASE DYE ADER KREDIBILITI MENAIP LAJU, AKU NAK UPAH KORANG TAIPKAN ASSIGNMENT AKU!!AKU BARU JE NAK START BUAT ASSIGNMENT BM2 NI... GABRA AKU!!!



dah...aku x larat nak taip lagi but b4 end....

buat FATHUL AJUSSHI!!!

UNTUK PENGETAHUAN KO... AK NI KACUKAN MSIA PLUS ARAB OK!! BUKAN INDONESIA!!MANE ADE AKU SLALU SEBUT PKATAAN 'DE' TU!!! TU BUKAN TRDMARK AKU OK!!!



kepada sesiaper yg perasan.. bdk clas kter ada trdmrk tsndri...

FIKA=APE JE?(MATE DYE MSTI BULAT TYM CKP GNI..HAHA)

AKMAL=UNTUNGLAH....(MUKER KENE SENYUM TYM CKP GINI)

ZUL OPPA=DAMN!!

=TERBAIK PUNYER!!

=EH,KO MEMANG BAGUZ AN.. BAGUZ AN...

(STUDENT NI MEMANG BNYAK TREDMRK)

NAJIB HSSAN=ELOK-ELOK LA........ (TYM NI MUKER DYE GLE POYO PLUS NADA DYE FLAT JER)

NANI=ABE...(PERHATIKAN LENGGOK DYE TYM NI)

SANISHA=TAK GUNE!!!!(TYM NI NADA SAYU TP MULUT SENYU LEBAR!!! )




buat zul oppa,kina unni,saufi gonseng=adik laki(aku panggil saufi adik coz dye ni dlahirkan cm ader word 'cute' kt dahi dye.huhu)...ni gelaran kowang!!haha


DAH!!TANGAN AKU DA X LE FUNCTION LG...SO GTG..!!TATA!BYE!!

FROM=genius yang dilahirkan setiap seratus tahun sekali...huhu

7 ulasan:

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

sini meh ak taipkn.... ya 1 word=rm1 k....


aguero

JoL berkata...

hahahaha....
gdr sini oppa nak cakap kat kamu...
opppa ni dah tuo...
so b4 oppa pulang ke........................................................
kampung halaman. oppa nak mintak maaaf dari hujung jambul ke hujung kuku kaki kat kamu yek..
kalau ada silap salah maaafkan ea..
TERkasar or TERgurau ke..
TERbuka kedepan ke..TERtutup ke belakang ke...
hmmm sengaja gurau ke...huhuhuhu
mintak maaf ea...hah halalkan makan minum..
n the lastly,oppa nak ucpkan selamat menyambut hari raya aidilfitri yang mulia kat kamu n to all ahli2 j3...
J3 yang mudah tersenyum...coz 3 ialah senyuman yang TERBaikk...n kalau salah senyum..ia akan,DAMn....
gud luck coz ahli2 J3 semua BAGUS2 AN...BAGUS AN...k assalammualaikum..TERBAIKKKKK....

JoL berkata...

hah lupa plak nak pesan..
kalau bace uw..
kat part2 tredmark,pronouns mesti betull...
hehehehhehee

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

abg jol... siapkn asaimen lu, bru wish rye bro....

aguero

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

hahah...mengong nyer timah...
gi kutip trademark lak....kutep2 byk2 lagi ah...
idop kne de trademark...bru owg bley engat beb..btowl tak member2...


kemal....

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

Jalan menuju~Kebahagiaan~
Adakalanya manusia selalu mengimpikan sesuatu yang mudah sepanjang perjalanan hidupnya...
Rasa sukar untuk mencapainya..kerana..jalan menuju kebahagiaan itu..tak ditaburkan dengan bunga mawar yang harum.melainkan....ia penuh dengan duri dan pahit maung untuk ditempuhi...~ika_korea~

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

Anyonghaseyoo chenggoo!!(salam sejahtera kengkwn!!!)HEHehe...ApE jE??! ika_korea in da hauz!!ep korang!sesungguhnye aq berase bangge+Proud+teruje+ Xcted dok naip kat blog kite niha smpai nak naip asgment sndri pown x siap2 g aw!! huhu...da ar baru pas abes wat lthan gymsrda niha,,(~.~)wee...bile je sumer dugaan ni nk tmt yekk??huhu... k ar.nak out. asgment bm2 aq da panggl!!! ~DE ANNYONG~(bubbye..)