Khamis, 10 September 2009

Fathul de Heboh: Layangan Pertamaku Di Medan Ini....

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua rakanku yang berkepala gila. Hahahahahaha. Hanya satu bingkisan gurauan, bukan berniat untuk menyentuh perasaan. Maaflah kerana keterlewatan menghantar layangan pena ini. Jadi, terimalah layangan yang tidak seberapa menarik ini. Ahaks, poyo lak ek... Hahahaha.

Baiklah, sebenarnya aku bertujuan untuk berkongsi rasa dengan kawan-kawan sekalian. Sejak aku masuk ke "IP Ipoh kami, IP Ipoh kami" ini, aku berasa terpanggil untuk meluahkan segala cita, citra terindah, madah berhelah dan segalanyalah. Banyak sangat nak diucapkan. Macam inilah, sejak aku berjumpa dengan kalian, di Classic Cafeteria (pandai-pandai jer bg namer. tp mmg klasik pon), aku terfikir, kalian semua mesti hebat tahap dewa. Kenapa aku cakap macam itu? Sebabnya aku seorang sahaja yang tidak ada asas Seni. Kau bayanglah, dapat sahaja jawapan temuduga, tercekik air liur aku dibuatnya. Mana tidaknya. Kursus aku di sini, BM - PJ/PSV. Hello, macam alien pula aku rasa masa itu. Jadi, aku hanya pasrah sahaja. Berbalik kepada cerita aku. Dah mula mengarut dah. Dengan tengok muka tutor kita masa itu, aku dah naik cuaklah. Sebabnya, semalam harinya aku kena tembak kau-kau. Dahsyat!!!! Tapi, lepas kenal Puan Siti Khamariah, lega aku sebab dia tidak yang aku sangka.

Malas pula nak berbahasa. Jadi, aku sangat suka dengan kelas J3 ini. Semuanya ada. Yang tinggi, yang bukan Melayu, yang matrikulasi, yang heboh, yang becok, yang berseni dan yang "tak berkebolehan" (hehehehehe.... maaf bagi yang terasa). Kelas J3 ini memang seronok. Bagi aku, kelas ini adalah kelas kedua aku yang terhebat selepas kelas aku semasa tingkatan lima tahun lepas. Memang syok beb!!!! Biar semua orang nampak kelas kita hebat, tapi jangan biarkan mereka nampak kelas kita ini lemah. Tapi bagi sesiapa yang tak nampak, senang sahaja. Tak nampak? Tak nampak buta!!!!!! Hahahahahaha. Seronok sangatlah tu???!!! Baiklah, buat masa ini layangan aku. Lain hari dan lain kali aku cuba untuk menghantar yang meletop!!!!! (Leh caye ker?)

Sebelum tu, aku nak tanya kat korang. Leh tak aku edit layout blog kiter nie?? Kalau leh, aku nak edit, sebab aku dh dpt layout yg hidup, tak flat, ada form, tak mati. Kalau leh, korang bebel kat aku. Kalau tak, korang senyap jer jadi siput!!! Hahahahahha.....

6 ulasan:

JoL berkata...

sebagai seorang abang di j3...huhuhuhu
dengan ini saya mengishtiharkan..~~~
esok raya....hahhahahaha
hmmm malas la nak ngrut2 k...
straight to the point k...
ops2...kite an ckg bm an
so, TEGAK KE TITIK K...hehehehehe
b4 aku pulang ke kampung halaman..
aku mememohon ampun dan maaf kat ko n to all ahli j3..
halalkan makan minum ea..
n selamat hari raya aidilfitri...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

poyo la fathul... haha...

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

zul lagi poyo abz...........

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

oit... bacul ker xder letak namer... ckp org poyo lak tu.... hahahahaha

FAthul....

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

uish...
panjangnye bebel???
nak join d club gak ar
so folowup ekh AKU punyer luahan lak
hakhakhak

J 3 Ambilan Julai 09 berkata...

sumpah poyo ar kowg beduer nie....wakaka..pape pown...
selamat arie raye....kemal....